Хроніка подій

Мети досягає той, хто вірить і не знає втоми!
Ми вирушаємо у мандри в часи середньовіччя, щоб знайти відповідь на питання: "Чим повчальна "Давня казка" для поетів усіх епох?"
Мандрівка триватиме 12 днів (з 24.02 по 07.03.2014 р.). За цей час  Ви виконаєте 
5 завдань, які допоможуть Вам удосконалити навички аналізу художнього тексту на прикладі поеми Лесі Українки «Давня казка», вміння давати власну оцінку прочитаному, аналізувати тематику, проблематику, образну систему твору, навчитеся користуватися пошуковими системами мережі Інтернет та  створите презентації для оформлення результатів своєї роботи.
                           Бажаю Вам успіхів!
Завдання 1.( до 24.02.14 )
Працюємо разом!
1.Прочитайте поему Лесі українки "Давня казка" ( підручник  подає її у скороченому варіанті), скориставшись посиланнями на блозі.
2.Сформулюйте тему прочитаного.
3.Складіть план розгортання подій поеми.
4.Ознайомтесь  із значенням слова декларація. Відповідь поета на запрошення Бертольдо стати «придворним співцем»  була свого роду естетичною декларацією, але кожне слово було і ділом героя поеми. Відшукайте її та назвіть основні "діла" поета.
Додаткове завдання: спрбуйте скласти онлайн- кросворд за змістом прочитаного ( 5-6 слів) скориставшись сервісом "Фабрика кросвордів".
Критерії оцінювання: правильно сформульована тема прочитаного - 1 бал, план розгортання подій - 3 бали, відшукана  естетична декларація поета - 3 бали, додаткове завдання - 3 бали. Всього - 10 балів.
   Чекаю відповіді на електронну адресу pelupenko.si@gmail.com у листі зазначте номер завдання.
Завдання № 1 перевірено!

Завдання 2.(24.02 - 26.02)
Літературний портрет

На сторінці "Літературний портрет" Ви познайомитесь з головними героями поеми, в їх представленнях знаходятяся  питання другого завдання. Тож знайомимося і шукаємо відповіді!

1.Додайте у розповідь поета цитати, які б підтверджували правдивість його слів (2 бали).
2.Дайте розгорнуту відповідь на питання поета ( 3 бали ).
3.Висловте власну оцінку вчинку Бертольдо (3 бали).
4.Зробіть порівняльну характеристику головних героїв. Відповідь представте у вигляді презентації. ( 10 балів).

Всього - 18 балів.

Завдання №2 перевірено!

Завдання 3.(27.02 - 01.03 )

Працюємо зі сторінкою "Мозаїка художніх засобів"
1.Слухаємо музику.
Який музичний інструмент грав? Скільки струн він має?( 1 бал )
2.Віповідно до визначеної кількості струн визначте, які художні засоби використала Леся Українка в поемі "Давня казка", проілюструйте відповідь прикладами . ( по 2 б. за кожен правильно визначений та проілюстрований художній засіб)
3.Ще одну важну прикмету свого таланту виявила наша авторка в тій поемі — гумор... «Давня казка» вся, від початку до кінця, держана в легкім гумористичнім тоні. Се гумор наскрізь добродушний, щирий, що пливе не з гамованої злості, не з за-висті, а з глибокої любові, з ясного спокійного погляду на життя і його боротьбу. Навіть там, де сама течія оповідання набирає кровавого кольору, напр., в бунтівницькій пісні поетовій, авторка вміє своїм гумором озолотити ту кроваву течію, надати їй побуту наївного жарту...  Кому належать ці слова? ( 1 бал ) Наведіть приклади гумору з поеми. ( по 2 б. за кожен приклад)
Завдання 4.(02.03 - 04.03 )
1."Як в нації вождя нема, тоді вожді її поети ..."Кому належить наведений вислів? (1 бал) Чим займалася ця людина? ( 1 бал )
2.Хто з українських письменників поєднував літературну діяльність з участю в процесах державотворення?ВІДПОВІДЬ ПІДТВЕРДІТЬ ПОСИЛАННЯМ ( по 1 балу за кожну правильну відповідь, до 5 балів)
3. Користуючись програмою Publisher створіть листівку "Кожна епоха має своїх митців" і вкладіть її до "листа" (5 балів).

Всього - 12 балів.


Завдання 5.(05.03 - 07.03)
Ще крок і......
Завдання №5 Ви знайдете на сторінці "Літературна майстерня".З нетерпінням чекаю творчих наробок!

смайлики

Немає коментарів:

Дописати коментар